Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
le blog de laura
2 avril 2008

de dieren

dag iedereen,

Ik houd heel veel van wandelen in de bergen en dan ook de natuur te ontdekken.

De laatste keer dat we zijn gaan wandelen is er een klein kalfje geboren op een boerderij. toen we een andere wandeling zijn gaan doen hadden we dieren gezien en dat was heel heel leuk. Onze oppasser heeft een hond die pepito heet en als die bij mij thuis komt dan spelen we altijd voetbal. Met school gingen we op boerderijklasse en daar zagen we heel veel dieren er waren koeien, schapen, paarden,en nog veel andere. In de winter vind ik het heel leuk om te skiën of te snowboarden in de bergen.


laura laroche

Publicité
Publicité
Commentaires
O
Hartstikke leuk die blog van jou! Wat een verbetering met de eerste mail die ik van jou gekregen heb. Je leert heel snel bij.<br /> Ik vind het ook erg attent van je dat je mij wilt helpen als ik ziek zou worden. Als je niet zo ver weg zou wonen, dan zou ik bijna wensen om spoedig eens ziek te worden. <br /> En wat kun jij allemaal al genezen, dan zal ik een nagaan of ik die kwaal al heb want ik ben niet van gisteren en eigenlijk al een krakende wagen!! Ja, wat is dat nou weer, hè. Die domme Ollanders, toch. Je zou ze .<br /> Veel succes met je cursus.<br /> Opa
O
Dag laura,<br /> <br /> ik heb nu gelezen dat jij later dierenarts wilt worden. Harstikke leuk voor jou en misschien voor mij.<br /> Toen ik klein was, zei men tegen mij dat ik nog een kleine aap was.<br /> Toen ik groter werd, vond men mij wel eens dom en men zei dan: je bent zo stom als een ezel.<br /> Als ik nu in de tuin gewerkt hebt, zegt oma dat ik zo vies ben als een varken.<br /> Als ik nu domme dingen zeg, dan zegt men dat ik praat als een kip zonder kop.<br /> Mijn vraag is dus aan jou: moet ik nu als ik ziek ben naar de huisarts of mag ik later bij jou komen om genezen te worden??<br /> Slimme opa
A
j'arrive à lire l'essenciel .<br /> waar woon je ?(répond en français)
le blog de laura
Publicité
le blog de laura
Archives
Publicité